Epalku.....

Epalku.....

Followers


Click here for Myspace Layouts

Friday, 13 May 2011




CERITA IKAN KELISA KU...... :-)




Besar  ikan aku ni??
Aku sayang sangat dengan ikan aku ni..... :-)
Ikan aku ni lain sikit drpd ikan lain tau...
Korang tau x ikan kelisa aku ni makan ape???
Meh aku ajar.... 
Ikan ni dia makan sejenis serangga kecil iaitu dipanggil "cengkerik"....
    anda tau "cengkerik" tu ape??
    kalau anda x tau ape itu "cengkerik"... Ini dia serangganye....


   JENG.... JENG..... JENG....


Anda rase takut x???
Alllaaaa.... x de bendanye nk takut..... x yah risau... dia x gigit pon & dia manje je.... hehehe....
Serangga ni jugak "favaurate" ikan yg kt atas tadi....
Aku selalu beli "cengkerik" 2 ringgit dalam mase 3 hari....
Ikan ni makan cengkerik 10 ekor dalam sehari...

Korang nk tau.... Kalau ikan aku ni dijual, agak2 bape harganye??
Biarkan aku jelaskan harganye.....
Harga nye nk dekat RM 3500.00 tau...
Lagi sikit je nk smpai harga motor LC tau....
Tengok laa jenis ikan dulu.... ikan aku ni jenis biase je....
mahal kot nk beli anak ikan kelisa mase dulu2.....
Nak tau harganye?? 
RM50.00...
Nanti mase akan dtg....
 aku nk beli ikan Arowana jenis Red Arowana.....
Ni dia gambar ikan kelisa yg bakal tiba di rumah ku..... 


Mudah-mudahan aku dpt beli ikan ni....
K laa.... Aku nk Blaa....
Kalau ade pape informasi...
aku cerita lagi.... 
Bye.... Sweet Dream....:-)

No comments:

Post a Comment